Nova vyměnila staré logo za jednoduchou spirálu
"V konceptu, který nazýváme Vy jste naše hvězdy, přicházíme s galerií portrétů našich herců, ale také našich diváků. Všichni vystupují sami za sebe – proto je u každého snímku uvedeno křestní jméno, zaměstnání a místo. Smyslem je názorně ukázat, že hvězdami Novy nejsou jen tváře známé z
obrazovky, ale i obyčejní lidé,"
vysvětlil kreativní ředitel Novy Michal Pacina.
"Přicházíme také s novým identifikátorem, kterému říkáme Nova Spot – je to magický červený bod, kolem kterého se všechno otáčí. Používáme ho v lištách, ve vnitřní grafice a v řadě jiných aplikací. Nové je i firemní písmo naší televize. Přicházíme s fontem Novatica, který byl vytvořen speciálně pro naši televizi. Další novinkou je korporátní hudba Tadeáše Věrčáka,"
dodal Pacina.
Podle generálního ředitele Novy Petra Dvořáka se v nových upoutávkách mísí realita s fikcí. "Život diváků se díky práci grafiků a filmařů prolíná s filmovým a televizním světem. Na podzimní kampani spolupracujeme se známými českými filmovými režiséry. První část byla natočena Jiřím Vejdělkem, kterého během kampaně doplní dva další přední tvůrci,"
dodal Dvořák s tím, že Nova výrazně podporuje český film, a proto oslovila hlavně filmové režiséry.
Faktem ale je, že s českými režiséry spolupracuje hlavně přímý nadřízený Petra Dvořáka, manažer CME pro Českou republiku, Slovensko a Rumunsko Adrian Sarbu. Jeho produkční společnost MediaPro Pictures koprodukovala komedii Roming, kterou natočil právě režisér Jiří Vejdělek.