Markíza zahájila SuperStar úspěšně, měla přes milion diváků
3. 9. 2007
Pěvecká soutěž Slovensko hľadá SuperStar, kterou začala včera vysílat Markíza, byla úspěšná. Úvodní nedělní show sledovalo 1 milion 8 tisíc diváků. Zároveň jde o nejlepší start ze všech sérií. Castingů na tu třetí se zúčastnilo více než 3000 pěveckých talentů.
„Ženské publikum nejvíce zastoupily mladé ženy ve věku 15-24 let (podíl 74,1%), kategii mužů taktéž muži ve věku 15-24 rokov (podiel 59,2%),“ sdělila vedoucí PR oddělení televize Oľga Dúbravská. SuperStar lákalo i vyzrálejší publikum, např. v kategorii 25-34 let ho sledovalo 57,5% žen a 55,3% mužů.
Během castingů a poslední selekci nazvané Green Mile rozhodovala o postupujících trojčlenná porota. Od začátku vysílání přímých přenosů semifinálových kol (29. září) a následně finálových kol (21. října) budou o osudu finalistů rozhodovať diváci. Vždy v pondělí se na konci přímého přenosu dozví, který finalista získal nejměně hlasů a ze soutěže vypadává.
„Ženské publikum nejvíce zastoupily mladé ženy ve věku 15-24 let (podíl 74,1%), kategii mužů taktéž muži ve věku 15-24 rokov (podiel 59,2%),“ sdělila vedoucí PR oddělení televize Oľga Dúbravská. SuperStar lákalo i vyzrálejší publikum, např. v kategorii 25-34 let ho sledovalo 57,5% žen a 55,3% mužů.
Během castingů a poslední selekci nazvané Green Mile rozhodovala o postupujících trojčlenná porota. Od začátku vysílání přímých přenosů semifinálových kol (29. září) a následně finálových kol (21. října) budou o osudu finalistů rozhodovať diváci. Vždy v pondělí se na konci přímého přenosu dozví, který finalista získal nejměně hlasů a ze soutěže vypadává.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář